دلم واسه پسر بچه بودن تنگ شده!


دلم واسه پسر بچه بودن تنگ شده!


واقعا یادش به خیر عجب دوره ای بود کسی کاری به کارت نداشت...

کلیپ تو ادامه مطلب رو حتما ببینید خیلی باحاله


 


نمایش و دانلود کلیپ در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...

یاد گرفتم که...


یاد گرفتم که...


با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت زندگی کند .
از حسود دوری کنم چون حتی اگر دنیا را به او تقدیم کنم باز هم از من بیزار خواهد بود
.
تنهائی را به بودن جمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح میدهم
.

داستان جالب...


داستان جالب...



پسری  نزد پدر خود آمد پدرش در حال نماز خواندن بود و وقتی که نمازش تمام شد دعا می کرد و می گفت : پروردگارا! روز محشر ما را یاور باش.... فرزند رو به پدر کرد و گفت : پدر روز محشر مگر چه خبر است؟


بقیه در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

خانم ها مثل چی هستند؟


خانم ها مثل چی هستند؟

خانم ها مثل رادیو هستند :
هر چی می خواهند می گویند ولی هر چه بگویی نمی شنوند.


خانم ها مثل شبکه اینترنت هستند :
از هر موضوعی یک فایل اطلاعاتی دارند.


بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...

مرسدس بنز و موتور گازی‏


مرسدس بنز و موتور گازی‏


 


یارو نشسته بوده پشت بنز آخرین سیستم، داشته صد و هشتاد تا تو اتوبان میرفته، یهو میبینه یک موتور گازی ازش جلو زد! خیلی شاکی میشه، پا رو میگذاره رو گاز، با سرعت دویست از بغل موتوره رد میشه. یک مدت واسه خودش خوش و خرم میره، یهو میبینه متور گازیه غیییییژ ازش جلو زد!


بقیه در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...