۱۰ اشتباه رایج آقایون در مد


آیـا ظاهـر آنقدرها که میگویند در حیطه شغلی، رمانتیک و تاثیر گذاشتن بر روی دیگران، مؤثر است؟

مطمئناً!!! 



از نظر علمی ثابت شده افرادیکه شناختی از شما ندارند، از روی ظاهـر شــما در عـرض ۳۰ ثانیه در مورد شخصیتتان نتـیجه گیری می کنند. این ارزشیابی در مدت زمان بسیار کوتاهی به صورت ناخواسته در ذهن شکل می گیرد.
دانشمندان معتقدند که به ترتیب موارد زیر درمورد دیگران،توجه فرد را به خود جلب می کنند: رنگ پوست، جنسیت، سن، رفتار ( قد، حرکات بدن)، ظاهر، ارتباط مستقیم چشمی، و طرز صحبت کردن.
در مورد ۳ گزینه اول ما هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم؛ اما می توانیم با اتکا به یافته های علمی موارد دیگر را به نفع خود تغییر داده و تصور ذهنی دیگران را در مورد خود تغییر دهیم.
از آنجایی که ۸۰% از چیزی که دیگران در مورد ما می بینند به طرز لباش پوشیدنمان بر می گردد، در این مقاله در مورد این مطلب توضیح داده خواهد شد:
۱) هیچ گاه با پیراهن آستین کوتاه، از کراوات استفاده نکنید. پیراهن های آستین کوتاه، لباس های درجه دو محسوب می شوند. اگر یونیفورم رسمی شغلی شما به این شکل باشد، و یا مدیر یک رستوان باشید، پوشیدن این لباس اشکالی ندارد اما اگر می خواهید یک تصویر حرفه ای از خود به جای بگذارید، بهتر است از پوشیدن پیراهن آستین کوتاه خودداری کنید.


بقیه در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ...

۱۰ اشتباه در ظاهر شما


برای داشتن یک تیپ مقبول مردانه،یاد بگیریم که از انجام چه کارهایی و چگونه خودداری کنید.



۱) رنگ بیش از حد
استفاده از رنگ های زیاد باعث می شود که توجه دیگران نسبت به شما جلب شود. سعی کنید در لباس هایتان بیش از ۳ رنگ استفاده نکنید و تا آنجا که می توانید پوشش خود را ساده نگه دارید.
سعی کنید از مکمل های رنگی استفاده کنید. رنگ هایی که متضاد یکدیگرند تکمیل کننده هم نیز هستند (مثلاً بنفش و زرد یا آبی و نارنجی) رنگ هایی که به هم نزدیک هستند به نام رنگ های «هم خانواده» شناخته می شوند. (مثل زرد و نارنجی) زمانی که می خواهید لباس بپوشید باید سعی کنید که از رنگ های متضاد یا رنگ های هم خانواده استفاده کنید.اگر لباس هایتان روشن است باید کفش هایتان نیز روشن باشد ولی اگر لباس های تیره بر تن می کنید کفش شما نیز باید تیره باشد.

ادامه مطلب ...

بد نیست بدانید


7 ثانیه طول میکشد تا غذا از دهان به معده برسد.....!

 یک تار موی انسان تحمل وزن ۳ کیلو گرم را دارد.....!

طول آلت تناسلی مرد ۳ برابر شستش می‌باشد.....!

بقیه در ادامه مطلب...
ادامه مطلب ...